Η κατασκευή ενός e-shop απευθύνεται όχι μόνο σε όσους θέλουν να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα αλλά και σε όσους θέλουν να επεκτείνουν το είδη υπάρχον κατάστημά τους σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό μέσω του διαδικτύου.
Η κατασκευή ενός e-shop (ηλεκτρονικό κατάστημα) δεν είναι απλή υπόθεση. Ένα eshop είναι ο πλέον σύγχρονος τρόπος εμπορικής δραστηριοποίησης μιας επιχείρησης. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα, γι' αυτό το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μετατραπεί σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και απαιτητικό χώρο.
Ο βασικός στόχος μας σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που σχεδιάζουμε είναι η μετατροπή ενός απλού επισκέπτη σε πελάτη. Το ότι ένας χρήστης μπήκε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σας και στην My View Solutions θέλουμε αυτός ο χρήστης να μετατραπεί σε πελάτη ολοκληρώνοντας μια αγορά.
Τα βασικά στοιχεία που περιλαμβάνει η κατασκευή ενός e-shop είναι:
Κατασκευή eshop
Προσεγμένη σχεδίαση ώστε ο επισκέπτης να ξεχωρίζει το eshop σας από τον ανταγωνισμό. Αυτόματη προσαρμογή σε όλες τις οθόνες, Υπολογιστή laptop, tablet και κινητά (Responsive σχεδιασμός). Βελτιστοποίηση ταχύτητας - Τήρηση προδιαγραφών για υψηλότερη κατάταξη στην Google.
Στη My View Solutions φτιάχνουμε ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία να είναι αξιόπιστα και λειτουργικά, υψηλής αισθητικής, φιλικά στις μηχανές αναζήτησης που στόχο έχουν την αυξημένη επισκεψιμότητα και την μετατροπή των επισκεπτών σας σε πελάτες.
Φίλτρα Προϊόντων
Ένας χρήστης πολλές φορές θέλει να περιορίσει την αναζήτηση του σε μια κατηγορία είτε βάση τιμής, είτε Επωνυμίας είτε βάση χαρακτηριστικών ώστε να βρει γρήγορα το προϊόν που τον ενδιαφέρει ν’ αγοράσει. Για αυτό το λόγο είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε φίλτρα σε κάθε κατηγορία ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορεί εύκολα περιορίσει τα προϊόντα της κατηγορίας και ν’ αγοράσει αυτό που τον ενδιαφέρει.
Εύκολο checkout
Πολλές πωλήσεις σε e-shop σταματάνε στο checkout. Ένα γεμάτο καλάθι έφτασε μέχρι το ταμείο και τελικά δεν αγόρασε. Τι μπορεί να συμβαίνει; Βέβαια οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και να μην μπορούμε να λύσουμε πάντα το γιατί ο πελάτης το μετάνιωσε. Αλλά είναι σημαντικό να του παρέχουμε ένα εύκολο checkout στο οποίο θα συμπληρώνει όλα του στα στοιχεία άμεσα και να μην χρειάζεται να αλλάζει καρτέλες ή σελίδες για να ολοκληρώσει την παραγγελία του. Επίσης είναι σημαντικό να μπορείς να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς υποχρεωτική εγγραφή.
Επίσης ένα checkout θα πρέπει να διαθέτει δυνατότητα για:
- αυτόματο υπολογισμό μεταφορικών
- πληρωμή με αντικαταβολή ή πιστωτική κάρτα
- δωρεάν μεταφορικά από κάποιο ποσό και πάνω
- εκπτωτικό κωδικό